Themabijeenkomst: “Hoe vinden we meer balans tussen thuis en op kantoor werken?”
Voorlopig kunnen we niet massaal terug naar kantoor. En we stellen ons ook de vraag of dat wel wenselijk is. Werkgevers en werknemers worstelen met het vinden van een evenwicht tussen thuiswerken en op kantoor werken. Daarom organiseren wij op 8 september tussen 15.00 en 16.00 uur een virtuele themabijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst stellen wij alle deelnemers in staat om specifieke vraagstukken en oplossingsrichtingen met elkaar uit te wisselen. Denk bijvoorbeeld aan:
Wordt thuiswerken structureel?
Hoeveel thuiswerken is voor de organisatieverantwoord?
Hoe ver moeten of willen werkgevers gaan bij het faciliteren van de thuiswerkplek?
Hoe om te gaan met de reiskostenvergoeding?
Welke alternatieven zijn er voor abonnementen voor het openbaar vervoer?
Krijgt het kantoor een andere functie?
Hoeveel medewerkers kunnen gelijktijdig en door middel van spreiding op kantoor werken?
Deze themabijeenkomst is bij voldoende animo van de werkgeverszijde een aftrap van een serie van bijeenkomsten, waarbij specifieke thema’s diepgaander aan bod komen.We hebben nu gekozen voor een virtuele bijeenkomst. Indien er van de werkgeverszijde behoefte is om tijdens vervolgbijeenkomsten fysiek bij elkaar te komen, gaan we dat mogelijk maken.
Elke twee weken ontvangen meer dan 18.000 abonnees, reistips, slimme mobiliteitsoplossingen en verhalen van forenzen en ondernemers die slimmer op weg gaan in Zuid-Limburg.